خط مشی شرکت فلات پارس

شرکت فلات پارس با بیش از دو دهه سابقه فعالیت به عنوان پیمانکار عمومی و همچنین مجری طرح های EPC با هدف ارایه پروژه های صنعتی در هشت عرصه شامل: صنایع نفت،گاز و پتروشیمی، تجهیزات و تاسیسات، مدیریت یکپارچگی دارایی، نگهداری و تعمیرات، صنعت و معدن، مدیریت پیمان، ابنیه صنعتی، آب و پساب فعالیت می­نماید. در این راستا شرکت فلات پارس نسبت به استقرار و بهبود مداوم سيستم مديريت يكپارچه بر مبناي استانداردهاي: ISO9001:2015، ISO/TS29001:2010، ISO45001:2018، ISO14001:2015، HSE-MS اقدام نموده است، همچنین شرکت در راستای جهت­گیری راهبردی خود اقدام به تعیین خط­مشی به شرح ذیل نموده است:

1- افزایش سهم بازار و توسعه خدمات قابل ارائه: از طریق بومی سازی دانش فنی، استفاده بهینه و بهره­ور از منابع، توسعه توان تخصصی و دانش فنی، رشد پایدار، ارتقاء سطح کیفیت و بهره وری خدمات، بازنگری و بهبود مداوم فرآیندهای سازمان.

2- توانمندسازی سرمايه هاي انساني: از طریق توسعه زیر ساخت­های منابع انسانی، توسعه مشاوره و مشارکت کارکنان، آموزش مداوم، ایجاد نظام های انگیزشی و به اشتراک گذاری دانش و تجربیات کارکنان.

3- ارتقاء سطح بهداشت، ایمنی و حفظ محیط زیست و انرژی: از طریق كاهش  مخاطرات ایمنی، بهداشتی  و آسیب به اموال، کاهش جنبه های زیست محیطی و همچنین صرفه­جویی در مصرف انرژی، فراهم نمودن شرایط کاری ایمن و بهداشتی و پيشگيري از بروز آسیب ها، بیماری ها و آلودگي های زيست محيطي.

   4- رشد برند سازمان و جلب رضایت کلیه ذینفعان سازمان: از طریق شناسایی، درک و تامین نیازها و انتظارات کلیه ذینفعان، رشد متوازن فرآیندها، افزایش رضایت کارفرمایان و رعایت الزامات کارفرما، الزامات قانونی و سایر الزامات.

مدیریت شرکت خود را متعهد می‌داند که فعالیت‌های موثری را در چارچوب سیاست‌های فوق به اجرا گذارد و به طور مستمر در جهت بازنگری، بهبود و ارتقاء سیستم مدیریت یکپارچه گام بردارد. مدیریت این شرکت با ابلاغ این خط مشی به کارکنان شرکت و ایجاد زیر ساخت‌های لازم از کلیه کارکنان درخواست همکاری و همراهی در تحقق این خط مشی را دارد. لذا، کلیه سرپرستان واحدها می‌بایست از درک این خط مشی توسط کارکنان زیر مجموعه خود اطمینان حاصل نموده و به طور مستمر بر اجرای رویکرد مذکور نظارت داشته باشند.